Når du køber en vare og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som
dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine
personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.
Vi anvender tredjepart til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores
fragthåndtering, som ikke er udviklet af Malinke ApS. Vi har indgået databehandleraftaler
med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af
personoplysninger.
Klagemuligheder
Du kan sende en mail til Malinke ApS eller ringe på 21142629, hvis du vil i kontakt med os,
har spørgsmål eller vil indgive en klage.
Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte
en af følgende muligheder for at klage:
Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens
online klageportal. Gå til EU klageportal.
Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores infomalinke.dk